Eleven har hver sin personlige assistent

Lærerne også, for den saks skyld! Masse ekstra hjelp kommer inn i klasserommet når elevene kan samarbeide med AI-assistenten sin. Denne kan også inkluderes som et medlem i et gruppearbeid.

Mange AI-skriveassistenter har norsk som et språkvalg.

Anbefaler sterkt denne oversikten:

Denne gangen kan dere se et eksempel på hva Rytr er kapabel til.

Denne er gratis (i starten).

Teksten under er skapt med en tittel og tre stikkord. Man kan velge mange hvor mange utkast som skives, lengde og mange forskjellige genrer, for eksempel sangtekster og biografier.

AI-forfattere revolusjonerer måten elevene lærer å skrive på. Med AI-hjelp kan elevene produsere mer engasjerende og personlig tilpassede tekster som er skreddersydd for deres individuelle læringsbehov. AI-forfattere kan hjelpe dem med å skrive artikler for unge elever, tilby spørsmål og svar-økter med elever og skrive én seksjon hver for et større stykke arbeid. Dette hjelper elevene til å bli bedre forfattere ved å la dem fokusere på innholdet i arbeidet sitt i stedet for å bekymre seg for grammatikk- og syntaksfeil. Ved å bruke AI-skrivere kan skolene skape en mer effektiv og effektiv måte å undervise i skriving på som er skreddersydd for hver enkelt elevs individuelle behov.